Valimistulemus kinnitas teooriat
Vaadates valimistulemust võin tõdeda vaid oma kommunikatsiooniteooria paikapidavust. Kui tahad, et oleksid kuuldav/nähtav pead kommunikatsiooni investeerima, raha, inimesi, aega ja veelkord raha.
Keskerakond keda meediamaastikul peaaegu polnud näha kaotas oma teise koha EU parlamendis. Enesekindel EKRE kelle promo kampaania oli tagasihoidlik, sai napilt sisse.
Üldiselt jäi silma, et valijad läksid kindla peale ja valisid tuntud nägusid, kes pole Eestile rahvusvahelisel areenil häbi teinud. Neid, kellest on teada, et nad hakkama saavad.
Isamaa, keda räsis just enne valimisi reklaamirahade varjamise süüdistus, sai just tänu meeletule reklaamikampaaniale nii palju hääli, ütleb minu teooria. Nende veaks võib vaid pidada seda, et panid oma esinumbriks poliimaastikul tundmatu tüübi. Hea häältesaagi sai ka Reformierakond nüüd ja eelnenud Eesti parlamendi valimistel ning ma väidan, et seda tänu meediapildis olemisele. Valimistel osalemise protsent näitab, et partei liikmed panevad hääled oma parteile ja seejärel on valijaskond kes oma arvamuse kujundab info põhjal mis nendeni jõuab (sageli info põhjal mis domineerib). Huvitav oleks teada, kui palju nad selle eest tegelikult maksid?
Keskerakond keda meediamaastikul peaaegu polnud näha kaotas oma teise koha EU parlamendis. Enesekindel EKRE kelle promo kampaania oli tagasihoidlik, sai napilt sisse.
Üldiselt jäi silma, et valijad läksid kindla peale ja valisid tuntud nägusid, kes pole Eestile rahvusvahelisel areenil häbi teinud. Neid, kellest on teada, et nad hakkama saavad.
Isamaa, keda räsis just enne valimisi reklaamirahade varjamise süüdistus, sai just tänu meeletule reklaamikampaaniale nii palju hääli, ütleb minu teooria. Nende veaks võib vaid pidada seda, et panid oma esinumbriks poliimaastikul tundmatu tüübi. Hea häältesaagi sai ka Reformierakond nüüd ja eelnenud Eesti parlamendi valimistel ning ma väidan, et seda tänu meediapildis olemisele. Valimistel osalemise protsent näitab, et partei liikmed panevad hääled oma parteile ja seejärel on valijaskond kes oma arvamuse kujundab info põhjal mis nendeni jõuab (sageli info põhjal mis domineerib). Huvitav oleks teada, kui palju nad selle eest tegelikult maksid?
Kommentaarid
Postita kommentaar